Nacházíte se na: Úvodní stránka > Více novinek
Stránkování:  <<  <  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  >  >>
6.10.2014

Školka v přírodě

Středa 1. 10. 2014 se od ostatních lišila tím, že jsme ráno po rozlučce s rodiči nevstoupili do budovy školky, ale nasedli jsme do autobusu a odcestovali na školku v přírodě. Strávili jsme tam spolu s našimi kamarády tři dny plné dobrodružství, zábavy a nových zážitků. Čekalo nás mnoho úkolů a překvapení, které jsme museli zvládnout. Hned v autobuse jsme se seznámili s tématem pobytu – Skřítkové v lesním království a přečetli jsme si pohádku, která nás zasvětila do celého příběhu. Bylo to velmi zajímavé a vzrušující a my jsme se rozhodli vílu z příběhu zachránit, protože jsme věděli, že víla na nás čeká. Po příjezdu jsme se najedli a začal náš pohádkový výlet. Potkali jsme skřítka Podzemníčka, který nám pomáhal zdolávat úkoly, hráli jsme různé hry a v závěru dne jsme si malovali, co jsme prožili. Druhý den jsme strávili v lese, kde si pro nás Podzemníček připravil zajímavé vědomostní i kondiční úlohy, za jejichž zvládnutí jsme dostávali kouzelné žaludy (důležité pro vysvobození víly). Po obědě jsme si oddychli při čtení pohlednic od rodičů, které nás velmi potěšily. V závěru druhého dne jsme si opékali špekáčky, zpívali písničky a vyprávěli zážítky. Třetí den byl pro nás největším zážitkem díky vysvobození víly Stříbřenky, která nám za to ukázala své lesní království. Po příchodu jsme to oslavili tancem a zpěvem. Po výborném obědě a relaxaci nastal čas odjezdu. Byli jsme smutní a zároveň jsme se těšili domů na rodiče a na to, až jim povíme všechny zážitky!
23.9.2014

Výlet do knihovny

Dnes 23. 9. 2014 jsme ve školce prožili zajímavý den – byli jsme na výletě v knihovně. Během cesty jsme pozorovali přírodu, auta, dopravní značky a opakovali jsme si znalosti o chování v knihovně. Při vstupu nás svým úsměvem přivítala příjemná paní knihovnice a uvedla nás do prostor knihovny, která nás okouzlila svou prostorností, vybavením a zanechala v nás velmi příjemný pocit. Paní knihovnice nám vysvětlila fungování knihovny a jakým způsobem se zaregistrovat. Také jsme si povídali o tom, jak se ke knihám chováme a hlavně čemu se máme při zacházení s knihou vyvarovat. Nakonec jsme si mohli vybrat knihy a prohlídnout si je. Tento výlet se nám velmi líbil a věříme, že co nejdříve se do knihovny vydáme znovu.
6.8.2014

Doktor Seuss přespání ve školce

Náš noční pobyt začal povídáním v kruhu o večerních pravidlech, a poté nastala na uvítanou taneční party! Nejprve jsme slyšeli příběh o Zeleném vajíčku a Šunce od Doktora Seusse a povídali jsme si, o čem to bylo. Pak jsme vyrazili na zahradu lovit poklad v podobě zeleného vejce a šunky obohacený o hru na schovávanou. Večeři jsme si dali nahoře v kuchyni, kde jsme si také vyrobili a hlavně zbaštili vlastnoručně vyrobené pizzy a ovocné špízy. Po večeři nastal čas relaxace u filmu Doktor Seuss a zároveň jsme se připravili do říše spánků. K snídani jsme připravili zelená vejce, všichni jsme je ochutnali a usoudili, že jsou vynikající. Po snídani jsme zakončili náš noční pobyt obdržením certifikátů o účasti. Všechny děti se po celou dobu chovali moc hezky a všichni jsme si tu noc náramně užili.
15.7.2014

Piknik

V úterý 15. 7. 2014 jsme si zpestřili den piknikem na zahradě. Už v pondělí začaly přípravy, kdy děti upekly voňavou buchtu, v úterý ráno jsme společně s dětmi nakrájeli ovoce, udělali ovocné špízy a sendviče. Na zahradě jsme si poseděli na piknikových dekách, rozdělili dobroty a společně si pověděli o tématu týdne - co je recyklace. Po té jsme posbírali odpadky, které nám tam na nás paní učitelky "nastražily" a roztřídili jsme je na papír a plast. Nakonec jsme se ujistili, že i po našem pikniku zůstala zahrada čistá a bez odpadků.
3.7.2014

Bambíni olympijské hry

Ve čtvrtek 3. července 2014 se ve školce konaly Bambíní olympijské hry. Měli jsme možnost vyzkoušet si různé sporty, jízdu na kole mezi překážkami, kde jsme si užili mnoho legrace, bowling, fotbal a spoustu dalších. Na konci her ti nejlepší z nás obdrželi medaile, a protože každý byl velmi úspěšný, obdrželi jsme všichni Olympijské Bambíní náramky.
18.6.2014

Den otců

Ve středu 18.6.2014 jsme v našem Bambínu slavili Den otců. Počasí se nám vydařilo, a tak se akce konala venku na zahradě, kterou jsme před tím s dětmi pečlivě vyzdobili. Společně s maminkami děti vyráběli drobné dárečky tatínkům k svátku - kravata zdobená knoflíky a různými barvičkami a přáníčko. I o občerstvení jsme se s dětmi postarali, a to, jak se děti činili, se mohli rodiče přesvědčit v koutku U Mlsouna, kde bylo napečené cukroví z listového těsta, máslové sušenky a hruškovo-banánový punč s tropickým ovocem. Užili jsme si příjemné odpoledne a už se těšíme na středu 25.6., kdy budeme pro změnu slavit Den maminek.
30.5.2014

Zahradní slavnost

Letos se pan Bambíno rozhodl přivítat léto spolu s námořníky, a tak jsme vypluli lodí na Námořnickou zahradní slavnost. Během celého týdne příprav jsme pomalu začínali tušit, co nás čeká a již jsme nemohli dospat. Nachystali jsme si svá pruhovaná trička a Hurá na palubu! Hned u vstupu nás přivítala kapitánka Adélka a dala nám papírového Bambína. Na něj jsme dostávali razítka za splněné úkoly. Zvládli jsme vylovit velrybu z rozbouřeného oceánu, procvičili jsme svůj dech při foukání papírové loďky přes moře a také jsme zjistili, že z lodi lze vyrobit i výbornou svačinku :) Za naše úsilí a výkony jsme mohli vyrobit své vlastní námořnické tričko a vyfotit se s opravdovou námořnickou čepicí a pořádnými fousy… To budou kamarádi koukat!!! Už se moc těšíme co si na nás Bambíno připraví příští rok!
5.5.2014

Výlet do požární zbrojnice

V pondělí 5. května jsme navštívili hasičskou stanici v Praze Strašnicích. Jeli jsme tam autobusem, pak pěšky a děti byly nadšeny. Děti měly možnost prohlédnout si celou stanici, sednout si také do hasičského vozu, vyzkoušet si helmu a podívat se na hasičské oblečení. Páni hasiči nám také ukázali všechny hasičské hadice a veškeré vybavení auta připraveného na zásah. Nejzajímavější částí bylo vidět hasiče sjíždět dolů po požární tyči a vidět je v akci. Díky této prohlídce jsme měli možnost proniknout do skutečného života hasičů a být svědky nouzového volání.
16.4.2014

Výlet do domova seniorů

Ve středu 16. dubna jsme navštívili domov seniorů. Zazpívali jsme nějaké písničky, které jsme si připravili pro naše přátele z domova a měli jsme příležitost podívat se a pomazlit se s morčetem, které zde s nimi žije. Poté jsme společně vybarvovali omalovánky. Když jsme skončili, naši přátelé nám dali drobné dárečky, které pro nás vyrobili. Nakonec jsme je překvapili květinami, které jsme pro ně vyrobili. Moc jsme si návštěvu a čas strávený v domově seniorů užili a už se moc těšíme na další návštěvu.
18.2.2014

Výlet do technického muzea

Na výlet do technického muzea jsme se již dlouho těšili. Povídali jsme si celý týden o vynálezech, a tak jsme se nemohli dočkat, až je uvidíme. Cestu tramvají jsme zvládli jako zkušení výletníci. Před muzeem jsme si dali svačinku a pak už jsme jen obdivovali a poznávali. V muzeu jsme viděli letadla, rychlá a stará auta, opravdový létající balón a mnoho motorek. V jednom autě jsme se dokonce mohli i vyfotit. Největší zážitek máme z obří lokomotivy plné uhlí, která měla kola velká skoro jako celé Bambíno. Moc se nám líbilo také dřevěné kolo a modely stíhaček. Po prohlídce muzea jsme se rychle vydali na cestu zpět, jelikož jsme měli prázdná bříška a velký hlad. Plni zážitků i ze závěrečné jízdy tramvají jsme usnuli jako medvědi.
Stránkování:  <<  <  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  >  >>

Školka Bambíno

Připravili jsme jedinečný hravý program s důrazem na zdravý životní styl a angličtinu nebo francouzštinu,máme vlastní tělocvičnu, keramickou i výtvarnou dílnu, saunu i funkční dětskou kuchyňku, podporujeme "smart, eko, bio" přístup.

Jesle Bambíno

Pro děti od 6 týdnů věku poskytujeme ve dejvických jeslích Bambíno jak celodenní, tak i zkrácenou péči, flexibilně, dle Vašich potřeb. Jesle disponují profesionálním zdravotnickým personálem a klidným prostředím, které je přizpůsobeno věku dětí.